Loading
poznaj samego siebie i zacznij żyć pełnią życia

niedziela, 14 marca 2010

Dzień 35 – Czuję się bardzo zmęczona

Od kilku dni czuję naprawdę wielkie zmęczenie. Nie mam siły na pracę. Nawet nie mogę regularnie prowadzić tego błoga. Zaczęłam brać systematycznie witaminy: zestaw witamin, skrzyp, olejek z wiesiołka i olej rybi, witaminę B comlex

Myślę, że na to zmęczenie składa się kilka przyczyn:

  1. Byłam chora przez półtora tygodnia (miałam infekcję dróg oddechowych)
  2. Zażywałam antybiotyk
  3. Jestem już dość długo na tej diecie
  4. Ta zima jest długa i brakuje mi słońca

Mam nadzieję, że wkrótce minie to znużenie, bo naprawdę daje mi we znaki.

Mój dzisiejszy jadłospis (13.03.2010)

Śniadanie: jajka na miękko, kawałek wędliny
Obiad: skrzydełko z kurczaka ugotowane, dwa jaja na miękko, kawałek wędliny, pomidor
Podwieczorek – rosół bez makaronu
Kolacja: sałatka warzywna z jajkiem

Między posiłkami piłam jeszcze wodę, herbatę i kawę
Do śniadania i kolacji: herbata z łyżeczką cukru trzcinowego

Waga rano bez ubrania:   70.2

Brak komentarzy: