Loading
poznaj samego siebie i zacznij żyć pełnią życia

niedziela, 14 marca 2010

Dzień 33 – Dziś mam przemożną ochotę na coś słodkiego

Tak, dzisiaj chodziło za mną coś słodkiego. Chciałabym zjeść cukierka lub ciastko z bitą śmietaną. To pragnienie zaczęło się naprawdę nasilać i myśl o czymś słodkim nie dawała mi spokoju. Dlatego znowu zastosowałam EFT:

Ustawienie: mimo, ze mam ochotę na słodkie całkowicie i kompletnie kocham, akceptuję siebie i wybaczam to sobie.

Rundka: mam ochotę na coś słodkiego

Po kilku razach przeprowadzenia procedury EFT poczułam ulgę. Ciekawe, czy na Ciebie też by to zadziałało?

Mój dzisiejszy jadłospis (11.03.2010)

Śniadanie: serek wiejski, kabanos
Drugie śniadanie: kawa naturalna, jogurt truskawkowy
Obiad: kotlet mielony, ugotowane parówki
Podwieczorek – zupa pomidorowa
Kolacja: skrzydełko z kurczaka

Między posiłkami piłam jeszcze wodę, herbatę i kawę
Do śniadania i kolacji: herbata z łyżeczką cukru trzcinowego

Waga rano bez ubrania:   70.4

Brak komentarzy: