Loading
poznaj samego siebie i zacznij żyć pełnią życia

poniedziałek, 7 czerwca 2010

MOJA DIETA – kolejna tura – DZIEŃ 6

Śniadanie: bułka z masłem, pomidorem i cebulą + 3 plasterki upieczonego sera żółtego
II Śniadanie: 1 banan + 4 małe kosteczki czekolady
Obiad: koktajl sojowy (banan, kilka truskawek, łyżka płatków owsianych górskich, łyżka siemienia lnianego, łyżka zarodków pszennych, 200 ml mleka sojowego – wszystko zmiksowane na koktajl)
Podwieczorek: miseczka barszczu białego + 3 kromki upieczonego ciemnego chleba z masłem.
Przekąska: 1 pomarańcza
Kolacja: miseczka popkornu, batonik czekoladowy (myślę, że lekko przesadziłam z tymi składnikami. Zobaczymy co stanie się jutro z moją wagą)

Piłam: herbatę z cukrem trzcinowym, kawę rozpuszczalną, wodę mineralną niegazowaną (duża ilość)

Waga rano 68.6 kg

Brak komentarzy: