Loading
poznaj samego siebie i zacznij żyć pełnią życia

niedziela, 11 kwietnia 2010

Moja dieta – start piątek 09.04

Startuję z wagą: 70.5 kg

W zeszłym tygodniu postanowiłam zastosować coś innego niż dotychczas. Zdecydowałam się na dietę weekendową. Jednak, by wykonać koktajle wpierw musiałam zakupić blendenr. Mogę to zrobić dopiero jutro w sobotę.  

Postanowiłam co następuje: 

W piątek ostatni posiłek (ale naprawdę obfity) zjadłam o 16 i postanowiłam, że do końca dnia będę tylko piła wodę. 

W tym dniu jadłam: jogurt truskawkowy, trzy upieczone kromki chleba tostowego z masłem, plaster szynki z surówką jarzynową, wielki kawał kiełbasy toruńskiej i kawałek serka zółtego. No i kilka czekoradek oraz czipsy. Piłam: herbatę z cukrem trzcinowym, kawę z mlekiem, wodę mineralną.

Waga rano bez ubrania: 70.5

Brak komentarzy: