Loading
poznaj samego siebie i zacznij żyć pełnią życia

czwartek, 4 marca 2010

Dzień 26 – Moje ciało nie chce się poddać

Moje ciało nie daje jednak za wygraną. Waga znowu podskoczyła. Ale to nic. JA TEŻ SIĘ NIE PODDAM! Dziś znowu zastosowałam rundki EFT:

Ustawienie: Mimo, że nie chudnę całkowicie kocham siebie, akceptuje siebie i wybaczam to sobie

Rundka: nie chudnę

Mój dzisiejszy jadłospis (04.03.2010) – 2 dzień protalu 1

Śniadanie: kilka plasterków wędliny, pieczone piersi kurczaka
Drugie śniadanie: jogurt naturalny
Obiad: pieczone piersi kurczaka
Podwieczorek: 2 jogurty aktyvia smak malinowy
Kolacja: kilka ugotowanych parówek

Między posiłkami piłam jeszcze wodę, herbatę i kawę
Do śniadania i kolacji: herbata z łyżeczką cukru trzcinowego

Waga rano bez ubrania: 70.1

Ps. Co to jest EFT i jak się przeprowadza procedurę przeczytasz tutaj: tutaj.

Brak komentarzy: