Loading
poznaj samego siebie i zacznij żyć pełnią życia

piątek, 12 lutego 2010

Dzień 6 – Czym wspomagam sie dodatkowo podczas diety?

1. Zdecydowałam, że 4 razy w tygodniu będę wykonywała godzinny spacer – zacznę od poniedziałku (teraz jestem na urlopie, jest zimno i nie chce mi się za bardzo ruszać z domu, a w poniedziałek wracam do pracy i siłą rzeczy mogę do niej po prostu chodzić piechotą, co zajmuje mi około godziny)
2. Codziennie od rozpoczęcia diety słucham mojej wizualizacji (zajmuje 12 minut) – znajdziesz ją na stronie http://kreatywneodchudzanie.blogspot.com/
3. Czasami, kiedy nie mogę sobie poradzić z łaknieniem nie wynikającym z głodu (to uczucie głodu w gardle) stosuję metodę EFT. W którymś z następnych postów opiszę na czym ona polega. Na mnie działa rewelacyjnie! A zajmuje tylko 2 minuty mojego czasu.

Mój dzisiejszy jadłospis (12.02.2010) –

Śniadanie: jajecznica na boczku ze śladową ilością szczypiorku – pychota!, herbata z łyżeczką cukru
Drugie śniadanie: jogurt i kawa naturalna
Obiad: nóżki z kurczaka upieczone w piekarniku
Podwieczorek: kawałki boczku z sałatą
Kolacja: pieczony schab, kilka pieczarek

Między posiłkami piłam jeszcze wodę, herbatę i kawę

Waga rano bez ubrania: 71.2 Waga wieczorem w ubraniu: 73.00

Brak komentarzy: