Loading
poznaj samego siebie i zacznij żyć pełnią życia

piątek, 4 czerwca 2010

MOJA DIETA – kolejna tura – DZIEŃ 3

Śniadanie: 2 małe kromki chleba tostowego – upieczone, posmarowane masłem + 2 plasterki ugotowanego boczku
Przekąska: 1 pomarańcza, 1 banan
2 Przekąska: 1 kromka chleba tostowego z plasterkiem boczku posmarowana musztardą i masłem
Obiad: zupa kalafiorowa – mała miseczka + nóżka z kurczaka
(ugotowana w zupie)
Podwieczorek: koktajl sojowy (jabłko, banan, łyżka płatków owsianych górskich, łyżka siemienia lnianego, łyżka zarodków pszennych, 200 ml mleka sojowego – wszystko zmiksowane na koktajl) – zrobiłam zbyt gęsty i mi nie smakował. Zjadłam zaledwie kilka łyżeczek i resztę wyrzuciłam
Przekąska: 1 mały lód waniliowy
Kolacja: małe upieczone udko z kurczaka

Piłam: herbatę z cukrem trzcinowym, kawę rozpuszczalną, wodę mineralną niegazowaną (duża ilość)

Waga rano 68.8  kg – dalszy spadek!.

Brak komentarzy: