Loading
poznaj samego siebie i zacznij żyć pełnią życia

sobota, 20 lutego 2010

Dzień 14 – Jestem zadowolona

Jestem naprawdę zadowolona. Waga rano wskazała na 70.4 czyli nieźle. Mam nadzieję, że ciało zechce ją utrwalić w tym tygodniu. Jutro zaczynam znowu portal 1 – same proteiny.

Miałam dziś po obiedzie ochotę na coś słodkiego. Znowu. Myślę, że to dlatego, że jadłam dziś mało tłuszczy (na proteinkach nie stronię od bardziej tłustego mięsa). Ale to moja teoria, zobaczę w przyszłym tygodniu jak to będzie wyglądać.Zrobiłam sobie w odpowiedzi herbatę z łyżeczką cukru i przeszło.

Mój dzisiejszy jadłospis (20.02.2010) – 5 dzień portalu 2

Śniadanie: zrobiłam sobie podobną sałatkę jak wczoraj, ale nie smakowała tak bardzo. Widocznie zastosowałam inne proporcje. Do tego serek wiejski i kilka plasterków wędliny.
Drugie śniadanie: kawa parzona, jogurt naturalny – duży
Obiad: barszcz czerwony, kawałki ugotowanego indyka, reszta surówki
Kolacja:

Między posiłkami piłam jeszcze wodę, herbatę i kawę

Waga rano bez ubrania: 70.4 :)

Brak komentarzy: