Loading
poznaj samego siebie i zacznij żyć pełnią życia

poniedziałek, 15 lutego 2010

Dzień 9 - Etap I na diecie proteinowej – prawie skończony!

W poprzednim tygodniu jadłam wystarczająco dużo. Może czytając moje poprzednie relacje z mojego jadłospisu wydaje Ci się, że w rzeczywistości jadłam niewiele. Prawdą jest, że jadłam do syta. Nie przejadałam się. Kończyłam posiłek, kiedy poczułam (nie stwierdziłam w mojej głowie), że jestem najedzona. Schudłam niezbyt dużo, bo około 1 kilograma. Na ale w końcu to 1 kg mniej :) Niezły wynik biorąc pod uwagę to, że nie czujesz głodu.

 Jadłam wyłącznie produkty wysokobiałkowe. Dlaczego? By przyspieszyć metabolizm. Zdecydowałam, że faza I będzie trwać u mnie 9 dni. Wg Pr. Dukana okres ten może trwać do 10 dni, w zależności od organizmu i od stopnia otyłości.
Mi się wydaje, ze zależy to także od tego ile razy już się odchudzałaś i jaki jest opór Twojego organizmu.

Mój dzisiejszy jadłospis (15.02.2010) –

Śniadanie: kilka plastrów wędliny, 2 pomidory, jogurt naturalny, herbata z cukrem.
Drugie śniadanie: - ciepła woda
Obiad: 4 jajka na miękko, plastry szynki, pomidor
Kolacja: ugotowana nóżka z kurczaka
Po kolacji – kolejna nóżka z kurczaka

Między posiłkami piłam jeszcze wodę, herbatę i kawę

Waga rano bez ubrania: 71.0 Waga wieczorem w ubraniu:

Brak komentarzy: