Loading
poznaj samego siebie i zacznij żyć pełnią życia

niedziela, 11 kwietnia 2010

Podsumowanie mojej diety proteinowej

Na diecie byłam ponad 45 dni, czyli półtora miesiąca. Schudłam 3 kilogramy. Z tym, że pierwsze dwa straciłam na początku diety, ostatni kilogram wahał się przez ponad miesiąc. Kiedy skończyłam dietę i przeszłam do 3 fazy proteinowej, ten kilogram powrócił. Czyli ostatecznie zrzuciłam 2 kilogramy nadwagi. Niezbyt dużo.

Minusy diety:

Na początku czułam się bardzo dobrze, byłam najedzona i zadowolona z tego, co jem. Jednak z czasem zaczęłam popadać w coraz to większy marazm i nawet depresję. Nic mi się nie chciało, chodziłam smutna i zrezygnowana. Może to przedłużająca się zima przyczyniła się do tego, a może to skutek niezrównowazonej diety.

Dlatego zdecydowałam się zrezygnować z tej diety.

Plusy diety:

Utrata 2 kilogramów,
Wyszczuplenie sylwetki
Odkrycie, że nie jedzenie chleba codziennie nie jest niczym strasznym

Waga rano bez ubrania: 70.5kg 

Brak komentarzy: