Loading
poznaj samego siebie i zacznij żyć pełnią życia

środa, 10 marca 2010

Dzień 31 – Lekki spadek wagi

Waga spadła. Ale nie ekscytuje się tym zbytnio. Poczekam co będzie się działo za parę dni. Jeżeli chodzi o moje samopoczucie, to jest wyraźnie lepsze. Znowu mam chęć do życia i zmierzenia się z moją nadwagą :)

Mój dzisiejszy jadłospis (09.03.2010) – 3 dzień protalu 2

Śniadanie: serek wiejski,
Drugie śniadanie: kawa naturalna, jogurt truskawkowy
Obiad: pieczone piersi z kurczaka (kupne niestety znowu – ale ktoś zrobił mi prezent zamawiając je specjalnie dla mnie i nie będąc świadomym, ze chce jeść tylko jedzenie przygotowane przeze mnie. Nie miałam sumienia odmówić :)
Kolacja: kabanosy

Między posiłkami piłam jeszcze wodę, herbatę i kawę
Do śniadania i kolacji: herbata z łyżeczką cukru trzcinowego

Waga rano bez ubrania:   70.3

Brak komentarzy: