Loading
poznaj samego siebie i zacznij żyć pełnią życia

wtorek, 2 marca 2010

Dzień 24 - Co zrobić jeśli waga podczas odchudzania nie spada?

Co zrobić jeśli waga podczas odchudzania nie spada, a nawet rośnie?

Można wykonać dwie rzeczy:

1. Przeczekać (no, ale kto wie ile to potrwa, zanim nasza podświadomość jednak zdecyduje się pozbyć paru deka?)
2. Zastosować coś co zniweluje odwrócenie psychologiczne związane z Twoją nadwagą.

Co to znaczy odwrócenie psychologiczne? Innymi słowy można to nazwać sabotowaniem własnych poczynań, bądź oporem naszego ciała na wszelkie zmiany. Zjawisko to występuje w wyniku odwróconej polaryzacji w naszym ciele.

Psychologiczne odwrócenie jest też przyczyną chronicznych, trudno uleczalnych schorzeń. Zjawisko to zwykle przebiega na poziomie podświadomym i jest spowodowane negatywnym myśleniem. Technika EFT, jako jedyna posiada procedurę, która pomoże Ci skorygować odwróconą polaryzację, a tym samym otworzyć drogę do zmiany Twoich dotychczasowych niekontrolowanych zachowań. Ta procedura nazywa się ustawieniem. Jeżeli chcesz więcej wiedzieć na ten temat wejdź tutaj

Ja zastosowałam EFT w taki sposób:


Ustawienie: Mimo, że moja waga wciąż stoi w miejscu,
całkowicie i kompletnie kocham, akceptuję siebie i wybaczam to sobie (uderzałam w punkt karate na dłoni i powtórzyłam to trzy razy)

Następnie przeprowadziłam rundkę z opukaniem poszczególnych punktów na ciele:
Powtarzając: moja waga się zatrzymała i nie spada

Wtedy przyszła do mnie następna myśl:
Podświadomie nie chcę zrzucić wagi

Zastosowałam:

Ustawienie: Mimo, że podświadomie nie chcę zrzucić wagi całkowicie i kompletnie kocham, akceptuję siebie i wybaczam to sobie (uderzałam w punkt karate na dłoni i powtórzyłam to trzy razy)

Następnie przeprowadziłam rundkę z opukaniem poszczególnych punktów na ciele:
Powtarzając: podświadomie nie chcę zrzucić wagi

I kolejna myśl, która pojawiła się po przeprowadzeniu tego procesu:

Chcę wyglądać na wielką

Zastosowałam:

Ustawienie: Mimo, że Chcę wyglądać na wielką całkowicie i kompletnie kocham, akceptuję siebie i wybaczam to sobie (uderzałam w punkt karate na dłoni i powtórzyłam to trzy razy)

Następnie przeprowadziłam rundkę z opukaniem poszczególnych punktów na ciele:
Powtarzając: Chcę wyglądać na wielką

I kolejna myśl:

Chcę mieć wielkie ciało

Zastosowałam:

Ustawienie: Mimo, że chcę mieć wielkie ciało całkowicie i kompletnie kocham, akceptuję siebie i wybaczam to sobie (uderzałam w punkt karate na dłoni i powtórzyłam to trzy razy)

Następnie przeprowadziłam rundkę z opukaniem poszczególnych punktów na ciele:
Powtarzając: Chcę mieć wielkie ciało

I kolejna myśl:

Mam wielkie ciało

Zastosowałam:

Ustawienie: Mimo, że Mam wielkie ciało całkowicie i kompletnie kocham, akceptuję siebie i wybaczam to sobie (uderzałam w punkt karate na dłoni i powtórzyłam to trzy razy)

Następnie przeprowadziłam rundkę z opukaniem poszczególnych punktów na ciele:
Powtarzając: Mam wielkie ciało

I kolejna myśl:

Mam grube uda

Zastosowałam:

Ustawienie: Mimo, że Mam grube uda całkowicie i kompletnie kocham, akceptuję siebie i wybaczam to sobie (uderzałam w punkt karate na dłoni i powtórzyłam to trzy razy)

Następnie przeprowadziłam rundkę z opukaniem poszczególnych punktów na ciele:
Powtarzając: Mam grube uda

Może wydaje się to skomplikowane, ale naprawdę jest łatwe w wykonaniu.

Po opukaniu wszystkich punktów i przeprowadzeniu tych afirmacji poczułam ulgę. Jutro przekonamy się, jakie będą tego rezultaty. :)
Postaram się w tym tygodniu zrobić wideo z całą procedurą, to zobaczysz jak łatwo to zastosować.

Mój dzisiejszy jadłospis (02.03.2010) – 5 dzień protalu 2

Śniadanie: sałatka warzywna z jajkiem, plasterek wędliny, trochę serka wiejskiego
Drugie śniadanie: jogurt naturalny
Obiad: Zupa warzywna + ugotowane skrzydełka z kurczaka
Podwieczorek: jogurt,
Kolacja: sałatka warzywna z jajkiem, plasterek wędliny, trochę serka wiejskiego

Między posiłkami piłam jeszcze wodę, herbatę i kawę
Do śniadania i kolacji: herbata z łyżeczką cukru trzcinowego

Waga rano bez ubrania: 70.3

Brak komentarzy: