Loading
poznaj samego siebie i zacznij żyć pełnią życia

środa, 10 lutego 2010

Dzień 4 – Jakie produkty jem podczas portalu 1?

Jem dowolnie połączone produkty z mojej listy, w dowolnej ilości i o dowolnej porze. Piję codziennie min 2 l czystej wody.

Lista produktów dozwolonych dla mnie w portalu I:


- mięso: wieprzowina pieczona lub gotowana lub z grila bez tłuszczu
- wszystkie ryby, tłuste lub chude, pieczone lub gotowane
- drób (indyk i kurczak)
- szynka, wędliny wieprzowe i drobiowe
- kiełbasy i kabanosy
- jaja
- nabiał: jogurt naturalny, kefir, ser Feta, serek homogenizowany, serek biały, śmietana (jako dodatek do przyżądzania mięs), mleko
- woda mineralna
- kawa naturalna, herbata, herbatki ziołowe,
- zioła, przyprawy, korniszony, cytryna, sól i musztarda (umiarkowanie), pieprz

Mój dzisiejszy jadłospis (10.02.2010):

Śniadanie: 3 jajka na twardo (przygotowałam sobie 3, ale zjadłam tylko 2 bo się tym nasyciłam), 2 plasterki szynki wieprzowej, herbata z cukrem
Drugie śniadanie: kawa parzona
Obiad: kawałek pieczonej wieprzowiny i piersi z kurczaka, pomidor, sałata, herbata z cytryną
Podwieczorek: jogurt naturalny, jajko na twardo
Kolacja: 2 kabanosy podgrzane w mikrofali + musztarda, szklanka ciepłej wody

Między posiłkami piłam jeszcze wodę, herbatę i kawę

Waga rano bez ubrania: 71.6 Waga wieczorem w ubraniu: 72.6

Samopoczucie raczej dobre. Nie czułam głodu. Raczej byłam nasycona. Tylko nie mogłam pracować tak „trzeźwo” jak zawsze – tak jakbym trochę nie była sobą. Nie potrafię tego dobrze oddać na piśmie.

Jestem jak na razie zadowolona z tej diety, bo wcale nie czuję się głodna i nie muszę myśleć jak przy diecie warzywnej: co by tu zjeść co 5 minut.

NO I CHUDNĘ!!!

Brak komentarzy: