Loading
poznaj samego siebie i zacznij żyć pełnią życia

wtorek, 16 lutego 2010

Dzień 10 – Dziś zaczynam Etap II (faza naprzemienna) mojej proteinowej diety.

Okres ten będzie u mnie trwał dopóty, dopóki nie osiągnę mojej upatrzonej wagi: 60 kg. Czyli mam do zrzucenia 12 kg. Licząc średnio 1 kilogram na tydzień powinno mi to zająć około 3 miesięcy. Czyli w maju powinnam już cieszyć się swoją szczupłą sylwetką. Już nie mogę się doczekać :)

W Etapie drugim na przemian będę jadła przez pięć dni produkty białkowe (portal 1) i kolejne pięć dni proteiny z dodatkiem warzyw (portal2).

Mój dzisiejszy jadłospis (16.02.2010) – 1 dzień portalu 2

Dziś zaczynam 5 kolejnych dni w portalu 2, czyli proteiny i wybrane warzywa.:

Śniadanie: 2 jajka na miękko, 2 pomidory, kilka plasterków szynki
Obiad: zupa kalafiorowa, nóżka z kurczaka ugotowana w zupie
Podwieczorek: kilka szklanek wody – nie byłam głodna
Kolacja: naleśnik i ciepła woda

Wcale dziś nie odczuwałam głodu dlatego tak szczupły jadłospis :)
Między posiłkami piłam jeszcze wodę, herbatę i kawę

Waga rano bez ubrania: 71.7 :( Waga wieczorem w ubraniu:

Brak komentarzy: